Home ┬╗ Garantie

Garantie

Onderstaand vindt u een beschrijving* van de afhandeling van garantie-aanvragen.

Garantietermijn

Bij ieder product wordt de garantietermijn weergegeven. Deze garantie geldt alleen voor product- of fabricagefouten. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie. Dit ter beoordeling van de betreffende fabrikant van het product.

Reparatie, vervanging of geld terug

Wanneer een door u besteld product defect gaat binnen de garantietermijn, neemt u dan contact met ons op. Defecten, welke niet ontstaan zijn door slijtage of schade van buitenaf, worden vakkundig gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is wordt het product door ons vervangen. Kan het product niet meer geleverd worden, dan bieden we u een gelijkwaardig product aan of ontvangt u uw geld terug.

Garantie-aanvraag indienen

Neem voor garantie-aanvragen contact met ons op via e-mail (info@tas-direct.nl). Vermeld in deze mail de volgende gegevens:

  • Uw naam
  • Uw adresgegevens
  • Uw telefoonnummer
  • Het ordernummer
  • Korte beschrijving van het probleem
  • Indien mogelijk voorzien van foto’s

U kunt uw garantie-aanvraag ook schriftelijk indienen op onderstaand adres:

Tas-direct.nl / Subrepa B.V.
Korenbloemstraat 3
6051 KH  MAASBRACHT

Een aanvraag gedaan, en dan?

Wij zullen na ontvangst van uw email of brief contact met u opnemen over de verdere afhandeling van uw garantie-aanvraag.


* Deze beschrijving doet niets af aan de wettelijke garantie waarop een consument recht heeft.